Αντιεξουσιαστές εισέβαλαν στο υπουργείο Υγείας
Ομάδα αντιεξουσιαστών εισβάλε νωρίτερα στο Υπουργείο Υγείας και διαμαρτύρεται για τις συνθήκες κράτησης στο Νοσοκομείο Κορυδαλλού.
Πρόκειται για δέκα με δεκαπέντε άτομα ενώ το υπουργείο είναι σε πλήρη λειτουργία. Οι αντιεξουσιαστές είχαν συνάντηση με τον υπουργό Ανδρέα Ξανθό όπου τους ενημέρωσε ότι γίνονται ενέργειες για να περάσει το νοσοκομείο των φυλακών στο ΕΣΥ καθώς αυτή τη στιγμή ανήκει στο υπουργείο Δικαιοσύνης.
Επιπλέον, ο υπουργός υποστήριξε ότι ήδη το νοσοκομείο έχει ενισχυθεί με ιατρικό προσωπικό.
ΚΟΣΜΟΣ
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο στο Ομάν
21:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
ΚΟΣΜΟΣ
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
CULTURE