Eπιθέσεις με μολότοφ σε διμοιρίες των ΜΑΤ στα Εξάρχεια
Τρεις επιθέσεις, με βόμβες μολότοφ και πέτρες, εναντίον διμοιριών των ΜΑΤ, έκαναν νεαρά άτομα, τα ξημερώματα, στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων.
Ειδικότερα, οι επιθέσεις εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων έγιναν, από τις 02:15 έως τις 03:00, στις οδούς Τοσίτσα, Στουρνάρη και Χαριλάου Τρικούπη, ενώ δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός. Παράλληλα, σημειώνεται ότι είχε κλείσει έως τις 05:00 η οδός Πατησίων.
Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Είναι οι επανειλημμένες αποτυχίες εξωσωματικής γονιμοποίησης ανεξήγητες;
11:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ