Ομαλοποιείται η κυκλοφορία στο ύψος της Ελευσίνας
«Ομαλοποιείται σιγά - σιγά η κυκλοφορία στο ύψος της Ελευσίνας όπου υπήρχαν καθυστερήσεις, λόγω των έργων που γίνονται στην περιοχή. Εκτιμώ ότι το αργότερο σε μισή ώρα δεν θα υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα στο σημείο».
Αυτά τόνισε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, πριν από λίγα λεπτά, ο διευθυντής της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, Νικόλαος Σπανουδάκης, από την Ελευσίνα όπου βρίσκεται αυτή την ώρα και συντονίζει το έργο των Υπηρεσιών της Τροχαίας.
Παράλληλα, στα διόδια Αφιδνών δεν παρατηρείται πρόβλημα και οι εκδρομείς του Πάσχα επιστρέφουν χωρίς καθυστερήσεις στην Αθήνα.
Σημειώνεται ακόμη, ότι στις 22:00 έληξε η απαγόρευση της κυκλοφορίας στο ρεύμα εισόδου φορτηγών ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου.
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ