Φαν ντερ Σαρ: Βγήκε από τη ΜΕΘ και έστειλε το πρώτο του μήνυμα
Τέλος καλό όλα καλά για τον Έντουιν Φαν ντερ Σαρ. Στις 7 Ιουλίου ο θρύλος του Άγιαξ υπέστη εγκεφαλική αιμορραγία και εισήχθη εσπευσμένα στην εντατική μονάδα νοσοκομείου στο Σπλιτ της Κροατίας, όπου έκανε τις διακοπές του.
Η κατάσταση του ήταν κρίσιμη, όμως κατάφερε να βγει νικητής από αυτή την περιπέτεια της υγείας του.
Την Τρίτη (18/7) ο εμβληματικός Ολλανδός τερματοφύλακας βγήκε από τη ΜΕΘ και μέσω Social Media έστειλε το μήνυμα του αγκαλιά με τη σύζυγο του.
«Πρώτα από όλα, θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους για όλα τα υπέροχα και υποστηρικτικά μηνύματα. Είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ ότι δεν είμαι πλέον στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Ωστόσο, είμαι ακόμα στο νοσοκομείο. Ελπίζω να πάω σπίτι την επόμενη εβδομάδα και να κάνω το επόμενο βήμα στην ανάρρωσή μου!», ανέφερε η ανάρτηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Καταφθάνουν Canadair από την Ευρώπη για τις πυρκαγιές - Πού υπάρχουν ενεργές εστίες
Φωτιές σε Σαρωνίδα, Λουτράκι, Δερβενοχώρια: Πού υπάρχουν ενεργές εστίες
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
Τα πολεμικά πλοία της Βόρειας Κορέας εξοπλίζονται με πυρηνικά όπλα
09:38