Φαν ντερ Σαρ: Βγήκε από τη ΜΕΘ και έστειλε το πρώτο του μήνυμα
Τέλος καλό όλα καλά για τον Έντουιν Φαν ντερ Σαρ. Στις 7 Ιουλίου ο θρύλος του Άγιαξ υπέστη εγκεφαλική αιμορραγία και εισήχθη εσπευσμένα στην εντατική μονάδα νοσοκομείου στο Σπλιτ της Κροατίας, όπου έκανε τις διακοπές του.
Η κατάσταση του ήταν κρίσιμη, όμως κατάφερε να βγει νικητής από αυτή την περιπέτεια της υγείας του.
Την Τρίτη (18/7) ο εμβληματικός Ολλανδός τερματοφύλακας βγήκε από τη ΜΕΘ και μέσω Social Media έστειλε το μήνυμα του αγκαλιά με τη σύζυγο του.
«Πρώτα από όλα, θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους για όλα τα υπέροχα και υποστηρικτικά μηνύματα. Είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ ότι δεν είμαι πλέον στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Ωστόσο, είμαι ακόμα στο νοσοκομείο. Ελπίζω να πάω σπίτι την επόμενη εβδομάδα και να κάνω το επόμενο βήμα στην ανάρρωσή μου!», ανέφερε η ανάρτηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Καταφθάνουν Canadair από την Ευρώπη για τις πυρκαγιές - Πού υπάρχουν ενεργές εστίες
Φωτιές σε Σαρωνίδα, Λουτράκι, Δερβενοχώρια: Πού υπάρχουν ενεργές εστίες
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17