Μόσχα: Ποινική δίωξη σε ακόμη δύο δημοσιογράφους που έκαναν ρεπορτάζ στο Κουρσκ
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας (FSB) ανακοίνωσε σήμερα ότι εκκινεί ποινική διαδικασία σε βάρος δύο ξένων δημοσιογράφων που είχαν περάσει παράνομα τα ρωσικά σύνορα για να κάνουν ρεπορτάζ από την περιοχή του Κουρσκ μετά την ουκρανική εισβολή, μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax.
Επικαλούμενο την FSB, το Interfax αναφέρει ότι μεταξύ των δημοσιογράφων ήταν ένας δημοσιογράφος του γερμανικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα Deutsche Welle και ένας ανταποκριτής του ουκρανικού τηλεοπτικού καναλιού 1+1.
Η FSB έχει πλέον ασκήσει ποινικές διώξεις εναντίον τουλάχιστον επτά ξένων δημοσιογράφων που έχουν κάνει ρεπορτάζ από το Κουρσκ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Κίνδυνο ατυχήματος στον πυρηνικό σταθμό του Κουρσκ βλέπει ο ΟΗΕ
ΚΟΣΜΟΣ
Στον ρωσικό πυρηνικό σταθμό του Κουρσκ ο επικεφαλής του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ