ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεραμέως: Ομόφωνη στήριξη της επιτροπής ειδικών για το άνοιγμα σχολείων

Κεραμέως: Ομόφωνη στήριξη της επιτροπής ειδικών για το άνοιγμα σχολείων
ΙΝΤΙΜΕ/ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

«Απόφαση της κυβέρνησης, με ομόφωνη στήριξη της επιτροπής των ειδικών» είναι το σχέδιο για το άνοιγμα των σχολείων, όπως διευκρίνισε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι υπήρχαν και πιο τολμηρές προτάσεις για άνοιγμα των δημοτικών και των νηπιαγωγείων, άλλα «αποφασίστηκε να προχωρήσουμε με το πιο συντηρητικό σχέδιο».

«Ο κ. Τσιόδρας χθες παρουσίασε τα αναλυτικά επιστημονικά δεδομένα που δικαιολογούν αυτή την σημαντική απόφαση» τόνισε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Κορωνοϊός: Οι έξι επιστημονικοί λόγοι που οδηγούν στην επανέναρξη των σχολείων

Όσον αφορά στην απόφαση της προαιρετικής χρήσης μάσκας από τους μαθητές στην τάξη και στα μέσα μαζικής μεταφοράς ανέφερε πως εάν η χρήση μάσκας δεν γίνει σωστά, μπορεί να εγκυμονεί περισσότερους κίνδυνους.



«Ο καθένας, κάθε κόμμα, μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Εδώ ακούμε τους ειδικούς... Είτε τους εμπιστευόμαστε από την αρχή της κρίσης, ή δεν τους εμπιστευόμαστε. Οι ειδικοί έχουν ξεκάθαρα ταχθεί υπέρ του σταδιακού ανοίγματος των εκπαιδευτικών δομών υπό προϋποθέσεις» σημείωσε η υπουργός.

Επίσης, ξεκαθάρισε ότι η απόφαση για την επαναλειτουργία των δημοτικών και των νηπιαγωγείων θα ληφθεί προς το τέλος Μαΐου και θα εξαρτηθεί από την πορεία του ιού και από τα επιδημιολογικά δεδομένα. Αν η συνολική πορεία δεν είναι καθοδική, δεν θα ανοίξουν.

Ανέφερε πως έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφάλειας που είναι απαραίτητα στα σχολεία, λέγοντας ότι είναι καθ' οδόν αντισηπτικά σε όλα τα σχολεία, με προτεραιότητα την γ' λυκείου.

Ματαιώνονται, όπως διευκρίνισε η κ. Κεραμέως, οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και η βαθμολόγηση θα γίνει στη βάση της βαθμολογίας των 4μηνων και της πορείας του μαθητή στη φετινή χρονιά.



Η κ. Κεραμέως αποσαφήνισε ακόμα ότι έχει ληφθεί μέριμνα και για εκπαιδευτικούς και μαθητές με συγκεκριμένες παθήσεις. Για τους μαθητές υπάρχει η δυνατότητα μη προσμετρώμενης απουσίας βάσει ειδικού λόγου.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ