Με νέο sell-off άνοιξε η Wall Street - Ανησυχία στις αγορές
Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης συνεχίζει και σήμερα την πτωτική πορεία του, καθώς εντείνεται η ανησυχία στις διεθνείς αγορές.
Kαθώς οι επενδυτές δείχνουν να ανησυχούν για την εμπορική πολιτική αλλά και τις επαναλαμβανομένες επιθέσεις του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στον επικεφαλής της ομοσπονδιακής τράπεζας (Fed) Τζερόμ Πάουελ, η Wall Street άνοιξε με πτώση.
Γύρω στις 18.40, ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας κατέγραφε μεγάλη πτώση 3,04%.
Σε αρνητικό έδαφος κινούνται επίσης ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones (-2,66%) και ο σύνθετος δείκτης S&P 500.
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ