ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα ΑΒ Βασιλόπουλος

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα ΑΒ Βασιλόπουλος

Οι δεσμεύσεις της εταιρείας

Ξεχωρίζει για την άριστη ποιότητα και τη μοναδική ποικιλία των προϊόντων της. Εφαρμόζει διαρκώς καινοτόμες πρακτικές, επιτυγχάνοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, ενώ την ίδια στιγμή συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος με τις πρωτοβουλίες της, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση. Ο λόγος για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία οδηγεί τις εξελίξεις στον κλάδο των σουπερμάρκετ, δημιουργώντας το κατάστημα του αύριο… σήμερα.

Με σύμμαχο τις νέες τάσεις και την τεχνολογία, η δημοφιλής αλυσίδα δεσμεύεται για τη μείωση, τόσο της σπατάλης τροφίμων, όσο και της χρήσης πλαστικών, κατά 50% μέχρι το 2025! Αυτά και πολλά ακόμα ανακοίνωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, κ. Βασίλης Σταύρου, κατά τη διάρκεια επετειακής εκδήλωσης, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, για τα 80 χρόνια επιτυχημένης πορείας της εταιρείας στο εγχώριο λιανεμπόριο. Το σκηνικό της εκδήλωσης εμπνευσμένο από την ελληνική ύπαιθρο και τη φύση. Ένα δέντρο έγινε το σύμβολο των αξιών της ΑΒ και ένα σπίτι το σύμβολο της θέσης που έχει κερδίσει η εταιρεία στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού.

ab basilopoulos2

Πώς, όμως, θα επιτευχθούν οι σπουδαίοι αυτοί στόχοι της ΑΒ Βασιλόπουλος;

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές, τους πελάτες μας αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο κ. Σταύρου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders, εστιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία αλληλοεπιδρά και φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

Με σύνθημα #allazoumesinithies, η επόμενη μέρα για την ΑΒ Βασιλόπουλος, έρχεται μέσα από τη δέσμευσή της για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση πλαστικού, ενώ συνοδεύεται από νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες, τα οποία θα φιλοξενηθούν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της και θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες και προτιμήσεις του σύγχρονου πελάτη.

Σύμφωνα, μάλιστα, με όσα ανακοίνωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, κ. Βασίλης Σταύρου, η νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο. Η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτύξει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά, έτσι ώστε να μπορέσει να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, σε οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεται.

Με σύνθημα #allazoumesinithies

Με σύνθημα #allazoumesinithies, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεσμεύεται να περιορίσει τη σπατάλη των τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Στο επίκεντρο της νέας εποχής της ΑΒ τίθεται και η μείωση του πλαστικού κατά 50% μέχρι το 2025, μέσα από την κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, τη μείωση του βάρους του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και την αντικατάσταση του 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με εναλλακτικές από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

ab basilopoulos3

Η ΑΒ του «αύριο» όμως περιλαμβάνει και τo εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus

Πλέον, κάθε πελάτης που αξιοποιεί το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus θα έχει πρόσβαση σε στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες και στις αγοραστικές προτιμήσεις του, απλά και γρήγορα, μέσω «έξυπνων» προϊοντικών προτάσεων που απευθύνονται μόνο σε εκείνον. Με αυτόν τον τρόπο, το αγοραστικό ταξίδι στην ΑΒ μετατρέπεται σε προσωπική εμπειρία, που μπορεί να ξεκινάει από οποιοδήποτε σημείο και να ολοκληρώνεται, είτε στον online κόσμο της ΑΒ, μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα και, μάλιστα, με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του!

Νέα concept και πρωτοποριακές προϊοντικές κατηγορίες

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή, η ΑΒ Βασιλόπουλος εισάγει νέα concepts και πρωτοποριακές προϊοντικές κατηγορίες σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της:

  • Αρμονία: Ειδικός χώρος με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά
  • Juice bar: για τους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν είτε επιλέγοντας από τις προτάσεις της ΑΒ
  • La Fromagerie: Ειδικά διαμορφωμένος χώρος με μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο. Ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις
  • Έτοιμα Γεύματα ΑΒ: Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους οι πελάτες, ήδη, μπορούν να επιλέξουν το αγαπημένο τους πιάτο από την μεγάλη και πλούσια γκάμα “Έτοιμων Γευμάτων ΑΒ You’ll love” με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη
  • Grab & Go: Ένας νέος χώρος για να απολαμβάνει κάθε πελάτης κάτι γρήγορο και νόστιμο on the go.
ab basilopoulos4

Νέες τεχνολογικές εφαρμογές για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση

Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η τεχνολογία είναι διαχρονικός σύμμαχος και αλλάζει τη σχέση με τους πελάτες της, ενώ οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρνει στα καταστήματά της, στοχεύουν σε ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση και αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία. Ψηφιακά σημεία πληροφοριών, «έξυπνες» ενημερώσεις προτεραιότητας, αυτόματα ταμεία εξυπηρέτησης και… ρομπότ είναι ορισμένες μόνο από τις προηγμένες υπηρεσίες που θα απολαμβάνουν οι καταναλωτές:

  • Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές
  • Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
  • Μηχανισμοί για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ
  • Αυτόματα ταμεία εξυπηρέτησης για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα
  • «Pepper», το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.

Με την ΑΒ, μια νέα αγοραστική εμπειρία είναι εδώ!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ