Νέο σποτ της ΝΔ: «Στις 7 Ιουλίου ψηφίζουμε. Στις 8 Ιουλίου ξεκινάμε»
Το νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Το βίντεο αρχίζει με μία φουρτουνιασμένη θάλασσα, αναφερόμενο στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, ενώ συνεχίζει με τον πρόεδρο της ΝΔ να δηλώνει έτοιμος και με σχέδιο για να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.
«Στις 7 Ιουλίου ψηφίζουμε. Στις 8 Ιουλίου ξεκινάμε. Έφτασε η ώρα να προχωρήσουμε μπροστά. Ισχυρή ανάπτυξη για όλους τους Έλληνες», τονίζει.
CULTURE
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38
ΚΟΣΜΟΣ
Συνομιλίες CENTCOM - Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν στο Κατάρ ανακοίνωσε ο Βανς
20:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Ανοίγει ο δρόμος για τη μαζική απέλαση χιλιάδων μεταναστών υπό προσωρινή προστασία
20:27
ΚΟΣΜΟΣ