Μητσοτάκης για το χρυσό μετάλλιο της Τζένγκο: «Ελίνα σε ευχαριστούμε, μας γεμίζεις περηφάνια»
Ανανεώθηκε:
Συγχαρητήρια ανάρτηση για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την Ελίνα Τζένγκο, στο αγώνισμα του ακοντισμού στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο Μόναχο έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Ακόμα μία μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα! Θερμά συγχαρητήρια στην Ελίνα Τζένγκο για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον ακοντισμό! Ελίνα σε ευχαριστούμε, μας γεμίζεις περηφάνια! #Munich2022».
Η Ελίνα Τζένγκο κατέκτησε το Σάββατο το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο Μόναχο καθώς ήταν σαρωτική στον τελικό του ακοντισμού.
Διαβάστε περισσότερα:
Στην κορυφή της Ευρώπης η Ελίνα Τζένγκο - Η «χρυσή» βολή στο Μόναχο (vid)
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Στην κορυφή της Ευρώπης η Ελίνα Τζένγκο - Η «χρυσή» βολή στο Μόναχο (vid)
ΣΠΟΡ
Η «χρυσή» Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: «Έτρεξα για όσους με πίστεψαν»
ΣΠΟΡ
Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης: Η μεγάλη στιγμή για τον Λευτέρη Πετρούνια - Πού θα δούμε τον τελικό
ΣΠΟΡ
Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Με δάκρυα στα μάτια η απονομή του χρυσού μεταλλιού
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Live Τσίπρας: Ο κόσμος θέλει να καλύψουμε το πολιτικό κενό - Όχι ρεζερβέ θέσεις για πρώην του ΣΥΡΙΖΑ
19:16
ΚΟΣΜΟΣ
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 164 οι νεκροί από τους σεισμούς
19:15
ΕΛΛΑΔΑ
Ομηρία σε ζωντανή μετάδοση στη Λάρισα: Ο 50χρονος κατέγραφε τις στιγμές τρόμου κρατώντας τσεκούρι
19:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ