Κύπελλο Ελλάδας: Επεισόδια έξω από το γήπεδο, μετά το Άρης - Ολυμπιακός
Επεισόδια σημειώθηκαν έξω από το «Κλεάνθης Βικελίδης», μετά το τέλος του αγώνα ρεβάνς της προημιτελικής φάσης, Άρης – Ολυμπιακός.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα grtimes.gr, σημειώθηκε συμπλοκή μεταξύ οπαδών και ΜΑΤ, μετά το τέλος της αναμέτρησης.
Τα επεισόδια ξεκίνησαν επί των οδών Αλκμήνης και Παπαναστασίου, ενώ συνεχίστηκαν προς την οδό Βούλγαρη. Οι άγνωστοι πέταξαν πέτρες και φωτοβολίδες κατά των Αστυνομικών Δυνάμεων και στη συνέχεια έβαλαν φωτιά σε κάδους απορριμμάτων, με αποτέλεσμα τα ΜΑΤ να προχωρήσουν σε χρήση δακρυγόνων.
Μέχρι στιγμής η Αστυνομία έχει προχωρήσει σε τουλάχιστον δύο προσαγωγές ατόμων.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Κύπελλο Ελλάδας: Μονομαχία ΑΕΚ-Ολυμπιακός για τον τελικό - Οι ημερομηνίες των αναμετρήσεων
ΣΠΟΡ
Δύο τελικοί της UEFA στην Ελλάδα – Super Cup και Conference League
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
ΚΟΣΜΟΣ
Αναχώρησε για Βενεζουέλα επίλεκτη ομάδα Ελλήνων διασωστών - Θα συνδράμουν με drone και sonar
15:29
ΚΟΣΜΟΣ