Το σπορτίφ SUV της VW, το T-Roc, είναι πλέον διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοσή του, την R. Η οποία κινείται από τον TSI των 2.000 κυβικών, που για την περίσταση έχει ανέβει στους 300 ίππους και τα 400 Nm.

Φυσικά προκειμένου να περάσει όλη αυτή η ισχύς στο δρόμο χωρίς θέματα η τετρακίνηση 4MOTION είναι στάνταρ, όπως στάνταρ είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις, που έχουν προσαρμοστεί στα χαρακτηριστικά απόδοσης αλλά και στον προσανατολισμό του T-Roc R.

Το οποίο διαθέτει στάνταρ και Launch Control, που επιτρέπει ακόμα και σε ένα οδηγό που δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένος να πετύχει την τιμή των 4,8 δευτερολέπτων που ανακοινώνει επίσημα η εταιρεία για το 0-100 χλμ./ ώρα. Η τελική ταχύτητα με τη σειρά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.

Στάνταρ είναι και η σπορ ανάρτηση, ενώ αναβαθμίσεις έχουν γίνει τόσο στα φρένα όσο και στο σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου να είναι ακόμα πιο άμεσο και ακριβές.

Το κορυφαίο T-Roc διακρίνεται εξωτερικά από τη μαύρη μάσκα με το απαραίτητο λογότυπο, τα LED φώτα και τα κάθετα φώτα ημέρας, του ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα σκούρα πίσω φώτα και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Ενδιαφέρον είναι πως προαιρετικά διατίθεται και εξάτμιση τιτανίου της εξειδικευμένης κροατικής εταιρείας Acrapovic.

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, δερμάτινη επένδυση και γκρίζες ραφές, ενώ φυσικά και δεν λείπουν και από εδώ τα απαραίτητα λογότυπα. Φυσικά ο εξοπλισμός είναι πλήρης, τόσο σε ότι αφορά τη διασύνδεση όσο και τα συστήματα ασφαλείας.

Διαβάστε επίσης