Στα 4 δισ. ευρώ θα φθάσει το 2019 η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου

Την αναπτυξιακή δυναμική που παρουσιάζει η ελληνική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου επιδιώκει να συνεχίσει ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) με τη διοργάνωση -για 6η φορά- της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία ξεκίνησε χθες (4 Μαρτίου) και θα ολοκληρωθεί την Καθαρά Δευτέρα.

Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής συνέντευξης Τύπου του GRECA, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα ανέλθει το 2019 στα 4 δισ. ευρώ έναντι 3,6-3,7 δισ. ευρώ όπου εκτιμάται ότι «έκλεισε» το 2019. Οι Έλληνες online καταναλωτές εκτιμώνται στα 3,8 εκατ., οι οποίοι αξίζει να σημειωθεί ότι σε ποσοστό 85% κάνουν το 80% των αγορών τους από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μία ευκαιρία και για εξωστρέφεια, όπως ανέφερε στη δική του παρέμβαση ο Γενικός Γραμματέας Προστασίας του Καταναλωτή, Δημήτρης Αυλωνίτης, ο οποίος γνωστοποίησε την πρόθεση να υπάρξουν κινήσεις από την πλευρά του κράτους για τη μείωση του μεταφορικού κόστους προς το εξωτερικό που αποτελεί και ένα από τα σημαντικότερα επίπεδα στην προσπάθεια για εξωστρέφεια των ελληνικών online καταστημάτων. Επίσης, γνωστοποίησε ότι θα δημιουργηθεί και μητρώο ηλεκτρονικών καταστημάτων, προκειμένου να καταγραφούν τα online καταστήματα και να αυξηθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών για τις αγορές μέσω Διαδικτύου.

Στην φετινή Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου συμμετέχουν με πολλές και καλές προσφορές 334 ηλεκτρονικά καταστήματα (από 230 την προηγούμενη φορά), αριθμός, ο οποίος εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά τις επόμενες ημέρες, ενώ φέτος υπάρχει συμμετοχή και των τεσσάρων συστημικών τραπεζών.

Οι πρώτες ενδείξεις, όπως ανέφεραν τα στελέχη του GRECA, είναι αρκετά θετικές και ο στόχος είναι να υπάρξει σημαντική αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων που συμμετέχουν. Σημειώνεται ότι στην προηγούμενη δράση η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 30% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει ως στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, την ενίσχυση της χρήσης κάρτας για τις online πληρωμές αλλά και την ενημέρωση για τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οφέλη, τα οποία περιλαμβάνουν την ευκολία και άνεση, τη δυνατότητα σύγκρισης, τη μεγαλύτερη γκάμα, τις ασφαλέστερες πληρωμές και την αναζήτηση καλύτερων τιμών.

Οι προσφορές είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση https://ecommerce-week-2019.greekecommerce.gr/, ενώ οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν πως να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις online αγορές και πληρωμές τους ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται σε ειδικό εκπαιδευτικό video στην διεύθυνση http://xeperaseto.greekecommerce.gr/.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!