ΗΠΑ: Δύο αστυνομικοί στο Λος Άντζελες έπεσαν σε ενέδρα και δέχτηκαν πυρά
Ανανεώθηκε:
Δύο αστυνομικοί από το γραφείο του σερίφη στην κομητεία του Λος Άντζελες (LASD) δέχθηκαν πυρά στην πόλη Κόμπτον αργά χθες το βράδυ, ανέφερε σε ανάρτηση στο Twitter το LASD.
«Ένας άνδρας αστυνομικός και μία γυναίκα αστυνομικός έπεσαν σε ενέδρα ενώ κάθονται στο όχημα περιπολίας», σύμφωνα με την ανάρτηση.
«Και οι δύο υπέστησαν πολλαπλά τραύματα από πυρά και βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση».
Ένα άτομο εθεάθη να πλησιάζει το αυτοκίνητο των αστυνομικών, να ανοίγει πυρ και να τρέπεται σε φυγή, σύμφωνα με βίντεο που ανήρτησε στο Twitter το LASD.
Ο δράστης δεν έχει ακόμη συλληφθεί.
«Σε αυτή τη φάση έχουμε μια πολύ, πολύ γενική περιγραφή ενός μελαψού άνδρα, και αυτή προήλθε από ένα από θύματα», δήλωσε ο αστυνόμος Κεντ Γουέγκενερ σε συνέντευξη Τύπου.
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38