Μητσοτάκης για το χρυσό μετάλλιο της Τζένγκο: «Ελίνα σε ευχαριστούμε, μας γεμίζεις περηφάνια»
Ανανεώθηκε:
Συγχαρητήρια ανάρτηση για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την Ελίνα Τζένγκο, στο αγώνισμα του ακοντισμού στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο Μόναχο έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Ακόμα μία μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα! Θερμά συγχαρητήρια στην Ελίνα Τζένγκο για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον ακοντισμό! Ελίνα σε ευχαριστούμε, μας γεμίζεις περηφάνια! #Munich2022».
Η Ελίνα Τζένγκο κατέκτησε το Σάββατο το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο Μόναχο καθώς ήταν σαρωτική στον τελικό του ακοντισμού.
Διαβάστε περισσότερα:
Στην κορυφή της Ευρώπης η Ελίνα Τζένγκο - Η «χρυσή» βολή στο Μόναχο (vid)
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Στην κορυφή της Ευρώπης η Ελίνα Τζένγκο - Η «χρυσή» βολή στο Μόναχο (vid)
ΣΠΟΡ
Η «χρυσή» Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: «Έτρεξα για όσους με πίστεψαν»
ΣΠΟΡ
Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης: Η μεγάλη στιγμή για τον Λευτέρη Πετρούνια - Πού θα δούμε τον τελικό
ΣΠΟΡ
Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Με δάκρυα στα μάτια η απονομή του χρυσού μεταλλιού
ΚΟΣΜΟΣ
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο στο Ομάν
21:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
ΚΟΣΜΟΣ
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
CULTURE