«Είναι πολύ φυσικό να ακούγονται και ανοησίες. Το ζήτημα είναι ότι θα πρέπει να επιλέγουμε, όχι να τις καταδικάζουμε αλλά να τις αποφεύγουμε αν μπορούμε. Και για να τις αποφεύγουμε πρέπει να τις αναγνωρίζουμε. Όταν δεν τις αναγνωρίζουμε σημαίνει ότι είμαστε ίδιοι με αυτές»: ο Γιάννης Μπέζος, που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, μιλάει στο Επί Σκηνής του CNN Greece για την ευθύνη του καλλιτέχνη και του ανθρώπου, την ανάγκη για ειλικρίνεια στην Τέχνη, τις παλιές επιτυχίες αλλά και τη νέα σκηνοθετική δουλειά του «Αμερικανικός Βούβαλος».
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Στέφανος Κακαβούλης επιστρέφει με την παράσταση «Βιτρούβιος», εμπνευσμένη από το εμβληματικό σχέδιο του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Μιλά στο CNN Greece για την ανθρώπινη αρμονία, τη σημασία του γυμνού στην τέχνη και τη δύναμη της πνευματικότητας σε μια εποχή που κυριαρχεί η εικόνα και η ύλη.
Ο Αιμίλιος Χειλάκης επιστρέφει στο θέατρο με την παράσταση «Cancel» και μιλάει στο CNN Greece για ένα έργο που βουτά στα όρια της ελευθερίας, της ευθύνης και της υποκρισίας της κοινωνίας. Μας μιλά για τη δημοκρατία που κινδυνεύει από την ίδια της την «ακύρωση», τη σχέση του με την Αθηνά Μαξίμου, τη δύναμη της τέχνης να φωτίζει την ανθρώπινη γελοιότητα και την εμπειρία ζωής που βίωσε μέσα στις φλόγες των Κυθήρων.
Ο ηθοποιός Βλαδίμηρος Κυριακίδης μιλά στο CNN Greece και το «Επί Σκηνής» για την καινούργια του παράσταση «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ», την αναγνωρισιμότητα, τα μοναδικά στιγμιότυπα στη σκηνή και τις προσωπικές εμπειρίες που καθόρισαν την πορεία του.
«Ναι είμαι Χριστιανός. Ο ρόλος με έκανε να έρθω πιο κοντά στην ουσία της πίστης: τη θυσιαστική αγάπη του ανθρώπου προς τον άνθρωπο. Αυτό είναι που θέλω να με κινεί στη ζωή μου, να μπορώ να συμμετέχω, έστω λίγο, στον πόνο και τα συναισθήματα του άλλου»: ο Προκόπης Αγαθοκλέους, ο ηθοποιός που συγκλόνισε το τηλεοπτικό κοινό ως Άγιος Παΐσιος, μιλά στο Επί Σκηνής του CNN Greece μιλά για την πνευματικότητα, την καλλιτεχνική του πορεία και τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα μετά από το ρόλο που του χάρισε ευρεία αναγνωρισιμότητα και τον έκανε αποδέκτη μεγάλης αγάπης από το κοινό.
Μια «μουσική μυσταγωγία» που ξεκινάει από την Κρήτη και σύντομα θα ταξιδέψει σε ολόκληρη την Ελλάδα: το φεστιβάλ RΕ:KRETE συνδυάζει την κρητική παράδοση με τον ηλεκτρονικό ήχο και ένα ιδιαίτερο σκηνικό στο Ενετικό λιμάνι του Ηρακλείου στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου. Ο συνδιοργανωτής του, Κωνσταντίνος Κεφαλογιάννης, μιλά στο CNN Greece για τη φιλοσοφία του εγχειρήματος, τη θερμή ανταπόκριση του κόσμου, αλλά και το όραμα να «ταξιδέψει» πέρα από τα όρια της Κρήτης.
Ο Σπύρος Γραμμένος, ένας από τους πιο αυθεντικούς και πολυδιάστατους καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής σκηνής, μιλά στο Επί Σκηνής του CNN Greece για τη ζωή του ως μουσικός, την απόφαση να αφήσει την επιχείρησή του -ένα κομμωτήριο- για να αφοσιωθεί στη μουσική και τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για την σεξουαλική κακοποίηση που είχε υποστεί όταν ήταν 13 ετών, από οικογενειακό φίλο.
Ο Γιάννης Κακλέας είναι ένας από τους πιο ανατρεπτικούς και δημιουργικούς σκηνοθέτες του ελληνικού θεάτρου. Με σπουδές στην σκηνοθεσία στο Παρίσι, έχει χαράξει μια πορεία γεμάτη καλλιτεχνικό ρίσκο, πρωτοτυπία και ποιητική ματιά.
Από το μουσικό θέατρο και τις κλασικές κωμωδίες, μέχρι την αρχαία τραγωδία και τις σύγχρονες διασκευές, ο Κακλέας δημιουργεί παραστάσεις με ένταση, χιούμορ και βαθιά ανθρωπιά.
Στο σημερινό επεισόδιο του «Επί Σκηνής», μιλάει για τη νέα του καλοκαιρινή δουλειά, τον «Υπηρέτη Δύο Αφεντάδων» του Γκολντόνι, και μοιράζεται μαζί μας τι σημαίνει για εκείνον η θεατρική συνύπαρξη, το γέλιο και η διαχρονική δύναμη της κωμωδίας.
Η σκηνοθέτης που έφερε τα μιούζικαλ στην πρώτη γραμμή του ελληνικού θεάτρου μιλά για την απολαυστική ανατροπή της νέας της παράστασης «Όλα… λάθος!». Από το Mamma Mia! στη χιουμοριστική καταστροφή επί σκηνής, μας ξεναγεί στον κόσμο της πρόβας που… τίποτα δεν πάει όπως πρέπει – αλλά όλα λειτουργούν τέλεια για το κοινό.
Στο νέο επεισόδιο του «Επί Σκηνής», η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη μιλά με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τη ζωή της στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
Με αφορμή τη συμμετοχή της στον «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, η σπουδαία ηθοποιός μοιράζεται σκέψεις για τη δύναμη της τέχνης σε δύσκολες εποχές, τις ρίζες της από τη Δόξα Διδυμοτείχου και τη διαχρονική αναζήτηση της αλήθειας μέσα από τους ρόλους της.
Ακούστε τη συνομιλία για την τέχνη που γίνεται καταφύγιο, αλλά και για τον άνθρωπο πίσω από την ερμηνεία
Στο σημερινό επεισόδιο του «Επί Σκηνής», η Βίβιαν Κοντομάρη μάς υποδέχεται με αφορμή τη συμμετοχή της στην παράσταση «Χάσαμε τη θεία στοπ». Με το γνώριμο της χιούμορ αλλά και ειλικρίνεια, μιλά για τη δύναμη της κωμωδίας στο σήμερα, για τη χαρά της συνεργασίας και για τον τρόπο που το θέατρο παραμένει – ή δεν παραμένει – φωτεινός φάρος μέσα στις προκλήσεις της εποχής.
Ανατρέχει στην πορεία της, αναρωτιέται πόσα αλλάζουν όταν το πάθος συναντά την επαγγελματική ωριμότητα, και αποκαλύπτει γιατί η πρόβα – που κάποτε ήταν ανυπόμονη χαρά – σήμερα μοιάζει με μια μικρή, προσωπική πρόκληση.
Η Βίβιαν Κοντομάρη, μια ηθοποιός που ισορροπεί με χάρη ανάμεσα στη συγκίνηση και το γέλιο, μάς θυμίζει με τον λόγο της πως το θέατρο δεν είναι μόνο ρόλοι. Είναι καθημερινότητα, σχέση, εμπιστοσύνη και – κυρίως – μοίρασμα.
Μείνετε μαζί μας για μια ουσιαστική συζήτηση, με μια γυναίκα που συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία – επί σκηνής.
Μετρώντας σχεδόν 40 χρόνια αφοσίωσης στη μέταλ μουσική, οι Rotting Christ μιλούν στο «Επί Σκηνής» για τη νέα τους ζωντανή κυκλοφορία, τη θρυλική συναυλία στον Λυκαβηττό και την πορεία τους από τα δυτικά προάστια της Αθήνας στη διεθνή σκηνή.
Ο Σάκης Τόλης, ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος, μοιράζεται σκέψεις για το παρελθόν, την αδιάκοπη περιοδεία, αλλά και την ανάγκη για αυθεντικότητα σε έναν κόσμο που αλλάζει.
Μια ειλικρινής συζήτηση για την τέχνη, την πίστη και τη δύναμη της μουσικής που ενώνει.
Στο νέο επεισόδιο του Podcast «Επί Σκηνής» του CNN Greece, η αγαπημένη ηθοποιός Τζόυς Ευείδη ανοίγει την καρδιά της και μιλά για τη διαδρομή της στο θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο.
Με τον χαρακτηριστικό της αυθορμητισμό και το χιούμορ που τη διακρίνει, αναπολεί ρόλους που την καθόρισαν, μοιράζεται ιστορίες από τα παρασκήνια και σχολιάζει το πώς βλέπει σήμερα την τέχνη και την κοινωνία. Ένα podcast γεμάτο αλήθεια, συναίσθημα και πολλή αγάπη για τη ζωή και τη σκηνή.
Το podcast της εκπομπής «Επί Σκηνής» του CNN Greece φιλοξενεί ένα από τα σημαντικότερα ονόματα της ελληνικής ροκ σκηνής.
Τα Υπόγεια Ρεύματα, με αφορμή τη μεγάλη επετειακή τους συναυλία στην Τεχνόπολη στις 5 Ιουνίου, καταθέτουν σκέψεις, συναισθήματα και αναμνήσεις σε μια ηχητική συζήτηση που συνδυάζει μουσική, πολιτισμό και ανθρώπινες ιστορίες.
Στο νέο επεισόδιο, μέλη του συγκροτήματος μιλούν για την αρχή του ταξιδιού τους στις αρχές της δεκαετίας του ’90, για τις πρώτες εμφανίσεις, τις μουσικές επιρροές και το πώς διαμόρφωσαν τον δικό τους ήχο – έναν ήχο που κατάφερε να αντέξει στον χρόνο, να εμπνεύσει γενιές και να παραμείνει βαθιά πολιτικός, χωρίς να γίνεται διδακτικός.
Ο Κώστας Μακεδόνας, ένας από τους πιο διαχρονικούς και αγαπημένους ερμηνευτές της ελληνικής μουσικής σκηνής, επιστρέφει δυναμικά με μια καλοκαιρινή περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και το νέο του τραγούδι «Παλιά φωτογραφία», σε στίχους του Σταμάτη Κραουνάκη.
Με περισσότερα από 30 χρόνια πορείας, συνεργασίες με κορυφαίους δημιουργούς και μια χαρακτηριστική φωνή που έχει σημαδέψει γενιές, ο Μακεδόνας ανοίγει την καρδιά του στο podcast «Επί Σκηνής» του CNN Greece.
Μιλά για τη νέα του δουλειά, την αξία των τραγουδιών που κουβαλούν μνήμη και συναίσθημα, και την αφοσίωσή του στη μουσική που παραμένει αδιάλειπτη μέσα στον χρόνο.
Στο νέο επεισόδιο του podcast «Επί Σκηνής» του CNN Greece, φιλοξενούμε μία από τις πιο διακριτικές αλλά και βαθιά ουσιαστικές παρουσίες στον χώρο της ελληνικής υποκριτικής. Η Χρύσα Παπά, με μια πορεία που συνδυάζει θεατρική παιδεία, φιλοσοφική σκέψη και σταθερή παρουσία σε επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές, ανοίγει ένα ειλικρινές παράθυρο στον κόσμο της.
Σε μια ζεστή και ουσιαστική συζήτηση, η ίδια αναφέρεται και στην ιδιαίτερης σημασίας συμμετοχή της στην παράσταση «Σέρρα – Η Ψυχή του Πόντου», βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γιάννη Καλπούζου.
Η παράσταση δεν είναι απλώς ένα καλλιτεχνικό γεγονός — αποτελεί έναν φόρο τιμής στην ιστορική μνήμη και την ποντιακή ψυχή, με την ηθοποιό να μοιράζεται μαζί μας τη συγκινητική της εμπειρία και τη σύνδεσή της με τις ρίζες του Πόντου.
Στο νέο επεισόδιο του podcast «Επί σκηνής» του CNN Greece, φιλοξενούμε τον ηθοποιό Ελισσαίο Βλάχο, ο οποίος ξεχωρίζει με την ερμηνεία του στην παράσταση «Ο Τόρνος».
Το έργο του Γιάννη Κεντρωτά, που παρουσιάζεται στο Θέατρο OLVIO, αποτελεί μια μαύρη κωμωδία με σουρεαλιστικά στοιχεία, ασκώντας οξεία κοινωνική κριτική στην καθημερινή βία.
Ο Ελισσαίος Βλάχος, με την ενέργεια και τη χαρά ενός παιδιού που ανοίγει δώρα, μεταπηδά από ρόλο σε ρόλο, προσφέροντας μια ερμηνεία που εντυπωσιάζει. Ο ίδιος περιγράφει τον «Τόρνο» ως ένα κοφτερό μηχάνημα που σμιλεύει την καθημερινότητα, αφαιρώντας τις σοβαροφανείς επικαλύψεις της και αφήνοντας ένα πικρό μαύρο χιούμορ να περιγράφει την τραγωδία των άσημων ανθρώπων.
Μείνετε… συντονισμένοι για μια συζήτηση με τον Ελισσαίο Βλάχο, όπου θα εξερευνήσουμε τη διαδικασία πίσω από την παράσταση, τις προκλήσεις της ερμηνείας και τη δύναμη του θεάτρου να αντικατοπτρίζει και να ανατρέπει την πραγματικότητα.
Χρήστος Χωμενίδης, πολυβραβευμένος συγγραφέας και ανήσυχο πνεύμα της ελληνικής λογοτεχνίας, φιλοξενείται στο «Επί Σκηνής» για μια συζήτηση γεμάτη ιστορίες, μνήμες και λέξεις που άφησαν το αποτύπωμά τους στο σύγχρονο πολιτιστικό τοπίο.
Ο Χρήστος Χωμενίδης είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους και πολυδιαβασμένους Έλληνες συγγραφείς της σύγχρονης εποχής. Με σπουδές στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και επιπλέον μαθήματα νομικών στη Σοβιετική Ένωση και επικοινωνίας στην Αγγλία, ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία ως δικηγόρος, αλλά σύντομα αφιερώθηκε ολοκληρωτικά στη συγγραφή .
Η λογοτεχνική του διαδρομή ξεκίνησε το 1988 με τη δημοσίευση διηγήματός του στο περιοδικό Playboy, ενώ το 1993 εξέδωσε το πρώτο του μυθιστόρημα, «Το σοφό παιδί», που γνώρισε μεγάλη επιτυχία και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες .
Ακολούθησαν πολυάριθμα έργα, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει το μυθιστόρημα «Νίκη», εμπνευσμένο από τη ζωή της μητέρας του, το οποίο απέσπασε το Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας και το Βραβείο Ευρωπαϊκού Μυθιστορήματος .
Πέρα από τη συγγραφή, ο Χωμενίδης έχει ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία, τη ραδιοφωνία και την πολιτική, ενώ συνεχίζει να μοιράζεται τις σκέψεις και τις ιστορίες του μέσω άρθρων, podcasts και δημόσιων παρεμβάσεων .
Στο πλαίσιο του podcast «Επί Σκηνής», ο Χρήστος Χωμενίδης μιλά για τη ζωή, το έργο και τις πηγές έμπνευσής του, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουμε τον άνθρωπο πίσω από τις λέξεις.
Στο νέο επεισόδιο του podcast «Επί Σκηνής» του CNN Greece, η ταλαντούχα ηθοποιός Νικολίτσα Ντρίζη μιλά για τον απαιτητικό μονόλογο «Πες της», που παρουσιάζεται στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων (ΚΕΤ).
Η παράσταση, βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του Χρήστου Οικονόμου, σκηνοθετείται από τον Αλέξη Βιδαλάκη και αποτυπώνει την καθημερινότητα μιας κούριερ που περιπλανιέται στη σύγχρονη Αθήνα, μεταφέροντας όχι μόνο δέματα αλλά και τις ιστορίες των ανθρώπων που συναντά.
Η Νικολίτσα Ντρίζη, γνωστή για τη βαθιά συναισθηματική της προσέγγιση στους ρόλους της, αναλαμβάνει να ενσαρκώσει την ανώνυμη ηρωίδα, δίνοντας φωνή στις σιωπηλές ιστορίες της πόλης.
Με φόντο μια σκηνή που αιωρείται ανάμεσα στο όνειρο και την αθηναϊκή πραγματικότητα, η ηθοποιός μεταφέρει το κοινό σε ένα ταξίδι γεμάτο φως, σκοτάδι και αφοπλιστική αλήθεια .
Η παράσταση «Πες της» παρουσιάζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00, από τις 31 Μαρτίου έως τις 13 Μαΐου 2025, στο ΚΕΤ (Κύπρου 91Α, Κυψέλη, Αθήνα).
Μείνετε συντονισμένοι στο «Επί Σκηνής» για μια ειλικρινή συζήτηση με τη Νικολίτσα Ντρίζη, όπου αποκαλύπτει τις προκλήσεις και τις συγκινήσεις που κρύβει ο ρόλος της, καθώς και τις σκέψεις της για το θέατρο και την κοινωνία.
Ο Δημήτρης Πετρόπουλος, ένας από τους πιο πολυσχιδείς και βαθιά στοχαστικούς δημιουργούς του ελληνικού θεάτρου, φιλοξενείται στο νέο επεισόδιο του «Επί Σκηνής» του CNN Greece.
Με αφορμή τη συμμετοχή του στην παράσταση «Λίβινγκ Ρουμ», που παρουσιάζεται στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, ο ηθοποιός μιλά για την πορεία του, τις καλλιτεχνικές του αναζητήσεις και τη βαθιά σύνδεσή του με το κοινό.
Στο podcast του «Επί Σκηνής», ο Δημήτρης Πετρόπουλος μιλά για την εμπειρία του στην παράσταση, τη συνεργασία του με τους υπόλοιπους συντελεστές και τη σημασία του θεάτρου ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας.
Μοιράζεται επίσης σκέψεις για την πορεία του, τις προκλήσεις που αντιμετώπισε και τη φιλοσοφία που τον καθοδηγεί τόσο στην τέχνη όσο και στη ζωή.
Μια συζήτηση που αποκαλύπτει τον άνθρωπο πίσω από τον καλλιτέχνη και προσφέρει μια βαθύτερη κατανόηση του θεάτρου και της επίδρασής του στην κοινωνία.
Στο νέο επεισόδιο του podcast «Επί Σκηνής» του CNN Greece, ο ηθοποιός Γεράσιμος Γεννατάς μάς καλεί να δούμε το θέατρο όχι μόνο ως τέχνη, αλλά ως προσωπικό και συλλογικό καταφύγιο. Με αφορμή τη νέα του παράσταση «Όσα παίρνει ο άνεμος», που ανεβαίνει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ο Γεννατάς μιλά για την πολιτική διάσταση του θεάτρου, τη δύναμη του χιούμορ ακόμη και στις πιο σκοτεινές εποχές και την ανάγκη για ειλικρίνεια επί σκηνής αλλά και στη ζωή.
Με την ευαισθησία και την οξυδέρκεια που τον διακρίνει, σχολιάζει τον 21ο αιώνα ως μια εποχή που μας απογοητεύει, και τονίζει τη διαχρονικότητα του έργου που παρουσιάζει, ως μια κραυγή ενάντια στον πόλεμο και στην απώλεια της ανθρωπιάς. Μιλά για τη δική του διαδρομή, από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου μέχρι τη μεγάλη του αγάπη για τη σκηνή, τις τηλεοπτικές του επιτυχίες όπως το «Είσαι το ταίρι μου» και τον πρόσφατο ρόλο του στον «Έρωτα Φυγά», αλλά και για το γιατί –όπως λέει με χιούμορ– δεν τον έχουν καλέσει να παίξει ακόμα στο σινεμά.
Σε μια ζεστή και ουσιαστική συζήτηση, ο Γεράσιμος Γεννατάς μοιράζεται σκέψεις για την τέχνη ως πολιτική πράξη, την ευθύνη του καλλιτέχνη στην εποχή μας και τη σημασία του να παραμένει κανείς αυθεντικός. Από τη σκηνή μέχρι το μικρόφωνο, παραμένει γνήσιος, ανθρώπινος και παθιασμένος με αυτό που κάνει. Ένα επεισόδιο που φωτίζει όχι μόνο τη διαδρομή ενός σημαντικού ηθοποιού, αλλά και τη βαθύτερη αξία του θεάτρου στη σύγχρονη κοινωνία.
Αυτή την εβδομάδα, στο «Επί Σκηνής» φιλοξενούμε τον σκηνοθέτη, ηθοποιό και μουσικό Κώστα Γάκη, με αφορμή τη νέα του σκηνοθεσία στο έργο του Παύλου Μάτεσι «Η Μητέρα του Σκύλου» στο Θέατρο Ακροπόλ.
Μιλάμε για το πώς συνδέεται με την ηρωίδα Ραραού, για τη μνήμη, το τραύμα και τη φωνή των «αόρατων» της Ιστορίας. Συζητάμε για τη δύναμη της αφήγησης, την πολιτική διάσταση του θεάτρου και τη σημασία του να κάνεις τέχνη «από ανάγκη, όχι από συνήθεια».
Συντονιστείτε για μια ουσιαστική κουβέντα με έναν καλλιτέχνη που σκηνοθετεί με καρδιά — και ακούει ακόμα και τις πιο χαμηλόφωνες αλήθειες.
«Το θέατρο είναι ένα επάγγελμα, αν θέλει κάποιος να κάνει ψυχοθεραπεία καλύτερα να πάει στον ψυχολόγο, όχι στο θέατρο»: τον Μελέτη Ηλία «φιλοξενεί» αυτή την εβδομάδα το podcast του CNN Greece «Επί Σκηνής». Στη συνέντευξή του, ο αγαπημένος ηθοποιός μιλάει για την καριέρα του, τις αγαπημένες του συνεργασίες και το επάγγελμα του ηθοποιού ενώ παράλληλα αποκαλύπτει και «πτυχές» του μεγαλύτερού του ρόλου -αυτού του πατέρα. Παράλληλα, αναφέρεται στη νέα του παράσταση «Λαπωνία» και τις το πώς μια κωμωδία μπορεί να έχει βαθύτερα νοήματα.
Η καταξιωμένη σεναριογράφος Μιρέλλα Παπαοικονόμου παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στο podcast «Επί Σκηνής», όπου μίλησε για τη νέα σειρά μυστηρίου στην οποία έγραψε το σενάριο μαζί με την Κάτια Κισσονέργη με τίτλο «Απαραίτητο Φως», η οποία θα κάνει πρεμιέρα στο ERTFLIX στις 28 Μαρτίου.
Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου, γεννημένη στην Αθήνα, σπούδασε Αγγλική Φιλολογία και τέχνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ξεκίνησε την καριέρα της στη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις, ενώ ασχολήθηκε και με τη σκηνογραφία.
Το CNN Greece μίλησε με την Μιρέλλα Παπαοικονόμου στην Εθνική Πινακοθήκη εν μέσω της παρουσίασης της νέας σειράς «Απαραίτητο Φως» που έκανε πρεμιέρα στις 28 Μαρτίου. Όταν την ρωτήσαμε πως νιώθει για τη νέα της δουλειά εκείνη απάντησε:
«Η νέα σειρά έχει όσο πρέπει σασπένς, έχει συναίσθημα, έχει πλοκή. Μου άρεσε πολύ το βιβλίο της Ντορίνας Παπαλιού. Τρέχουν δύο ιστορίες συγχρόνως. Σε άλλες εποχές. Κι αυτό κάνει τη σειρά πολύ ενδιαφέρουσα».
Από το 1984 η Μιρέλλα Παπαοικονόμου αφιερώθηκε στη σεναριογραφία, δημιουργώντας μερικές από τις πιο εμβληματικές ελληνικές τηλεοπτικές σειρές, όπως οι «Γυναίκες», «Αναστασία», «Λόγω Τιμής», «Το Νησί» και «Έτσι Ξαφνικά». Οι σειρές της έχουν προβληθεί και στο εξωτερικό, ενώ έχει τιμηθεί με βραβεία σεναρίου.
Την ρωτήσαμε πως νιώθει σήμερα για την κατάσταση της ελληνικής τηλεόρασης, αν έχει αλλάξει από παλιότερα κι εκείνη μας απάντησε:
«Οι συνθήκες ήταν άλλες τότε. Οι παραγωγές ξόδευαν περισσότερα χρήματα κι αυτό σήμερα φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα. Έχει αλλάξει η τηλεόραση αρκετά. Πλέον έχει πάρα πολλές σειρές εκεί έξω, παλιότερα υπήρχαν μόνο μία με δύο μεγάλες παραγωγές.»
Το 2024 υπογράφει τη μεταφορά του «17 Κλωστές», βασισμένου σε αληθινά γεγονότα. Από το 2005 είναι μέλος της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδος.
Η νέα σειρά «Απαραίτητο Φως», βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα της Ντορίνας Παπαλιού, εκτυλίσσεται σε δύο χρονικές περιόδους: τη σύγχρονη εποχή και την Αθήνα της γερμανικής κατοχής. Το σενάριο και τη διασκευή υπογράφουν η ίδια η Παπαοικονόμου μαζί με την Κάτια Κισσονέργη, ενώ τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο Λάμπης Ζαρουτιάδης.
Στη συνέντευξή της, η Παπαοικονόμου αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κατά τη συγγραφή του σεναρίου, σημειώνοντας: «Δεν γράφω σενάρια για να αρέσουν στον κόσμο, το κάνω για μένα».
Το καστ της σειράς περιλαμβάνει τους Μαριάννα Πουρέγκα, Προμηθέα Αλειφερόπουλο, Αναστάση Ροϊλό, Δημήτρη Καπουράνη, Δημήτρη Αλεξανδρή και Ευγενία Δημητροπούλου.
Η σειρά «Απαραίτητο Φως» αναμένεται να καθηλώσει το κοινό με την ανατρεπτική της πλοκή και την ατμοσφαιρική της απεικόνιση, προσφέροντας ένα μοναδικό ταξίδι στον χρόνο και την ιστορία της Αθήνας.
Ο Ρένος Χαραλαμπίδης είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους και πολυδιάστατους καλλιτέχνες της σύγχρονης ελληνικής σκηνής.
Το «Επί Σκηνής» του CNN Greece μίλησε μαζί του στο Θέατρο Τέχνης και εκείνος μας έλυσε πολλές από τις απορίες που είχαμε για το έργο του στο σινεμά, στην τηλεόραση αλλά και στο θέατρο.
Γεννημένος στην Αθήνα το 1970, ξεκίνησε την καλλιτεχνική του πορεία ως ηθοποιός, ενώ αργότερα επεκτάθηκε στη σκηνοθεσία και το σενάριο.
Η αυτοδίδακτη προσέγγισή του και η συνεχής αναζήτηση για καλλιτεχνική έκφραση τον έχουν καταστήσει μια ξεχωριστή προσωπικότητα στο χώρο.
Μιλώντας το CNN Greece και στο Επί Σκηνής, μας είπε για το πόσο σημαντική είναι η νεότητα και οι νέοι ηθοποιοί, με αφορμή την παράσταση του «Αποκριάτικη Νυχτιά», βασισμένο σε διήγημα του Παπαδιαμάντη:
«Η νεότητα φέρνει πάνω στην σκηνή μία δύναμη της φύσης, η οποία είναι πολύ σημαντική».
Η καριέρα του περιλαμβάνει σημαντικές συμμετοχές τόσο στον κινηματογράφο όσο και στο θέατρο.
Στον κινηματογράφο, έχει πρωταγωνιστήσει σε πάνω από 50 ταινίες από το 1994, ενώ ως σκηνοθέτης έκανε την εμφάνισή του το 1997 με την ταινία «No Budget Story», μια ασπρόμαυρη ρομαντική ταινία που άφησε το στίγμα της στην ελληνική κινηματογραφική σκηνή.
Με πάνω από 30 χρόνια πορείας στη metal σκηνή, οι Nightfall έχουν αποδείξει πως είναι περισσότερο από ένα μουσικό σχήμα· είναι μια ζωντανή αναφορά για το πώς η μουσική μπορεί να συνδυάσει το θάρρος της έκφρασης με την πηγή της δύναμης που ενυπάρχει από πάντα στην ελληνική metal σκηνή.
Το CNN Greece βρέθηκε με το συγκρότημα, τον Ευθύμη Καραδήμα (φωνή, keyboards), την Βασιλική Μπίζα (μπάσο) και τον Φώτη Μπενάρντο (ντραμς, παραγωγή) στο στούντιο Devasounz στο Παγκράτι στα πλαίσια του podcast «Επί Σκηνής» και συζητήσαμε την έννοια της μουσικής σήμερα, τις διαφορές με το παρελθόν, τις περιοδείες, την αγάπη και την αφοσίωση του κόσμου που τους ακολουθεί.
Ο Ευθύμης Καραδήμας, τραγουδιστής και ιδρυτής της μπάντας είπε χαρακτηριστικά όταν το ρωτήσαμε αν κάποτε η metal σκηνή ήταν μια υποκουλτούρα κι αν αυτό ισχύει και σήμερα:
«Από πάντα θέλαμε να επικοινωνήσουμε μέσω της μουσικής μας με ανθρώπους σαν εμάς, με ανθρώπους που τους άρεσε ο σκληρός ήχος. Στην αρχή δυσκολευτήκαμε πολύ, μιας και πιο παλιά τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα στην ελληνική κοινωνία. Δεν τους άρεσαν οι νεωτερισμοί, τα μακριά μαλλιά, οι αλυσίδες κλπ. Ο κόσμος έδειξε ενδιαφέρον πολύ αργότερα. Όταν κατάλαβαν πως αυτό που κάνουμε είναι σοβαρό και έχει μέλλον. Στην αρχή ναι, ήταν μια υποκουλτούρα το μέταλ στην Ελλάδα».
Στη συνέντευξή τους στο CNN Greece, οι Nightfall «ξεδιπλώνουν» την προσωπική πορεία του Ευθύμη Καραδήμα και της μπάντας, εξερευνώντας τις ιδέες και τις προκλήσεις πίσω από τη δημιουργία του «Children Of Eve», ενώ ρίχνουν φως στον τρόπο με τον οποίο η μουσική τους συνδέεται με τη ζωή, τον πόνο και την επανάσταση του πνεύματος.
Με αφορμή την διαδραστική παράσταση του Γιάννη Σαρακατσάνη «MindFAQ» το CNN Greece βρέθηκε με τον ηθοποιό επί σκηνής και μίλησε μαζί του για την ιδέα του πίσω από το νέο του πόνημα, την καριέρα του και το πόσο τελικά μπορεί το ανθρώπινο μυαλό να μας ξεγελάσει.
Ο Γιάννης Σαρακατσάνης είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους και καινοτόμους δημιουργούς της σύγχρονης ελληνικής θεατρικής σκηνής. Με τη θεατρική ομάδα AbOvo, που ίδρυσε το 2003, κατάφερε να φέρει μια ανατροπή στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το θέατρο, συνδυάζοντας χιούμορ, κοινωνική σάτιρα και έντονη αλληλεπίδραση με το κοινό.
Όταν τον ρωτήσαμε πως του ήρθε αυτή η πρωτότυπη ιδέα για την παράσταση «MindFAQ» εκείνος μας απάντησε:
«Από πάντα αυτό κάνω, από το 2005. Δηλαδή μου αρέσει να μιλάω με τον κόσμο, να παίρνω τον ρόλο του παρουσιαστή. Επίσης είναι πολύ σπουδαίο αυτό που γίνεται εκείνη τη στιγμή και για το κοινό, βλέπει κάτι που γεννιέται εκείνη τη στιγμή. Μου δίνει πολύ χαρά όλο αυτό με την διαδραστικότητα, είναι ένα δυνατό θεατρικό εργαλείο».
Με παραστάσεις όπως «Εκεί εκεί στην Κόλαση» και «Μαμά Ελλάδα», ο Σαρακατσάνης έχει εδραιώσει τη φήμη του ως ηθοποιός και δημιουργός που δεν φοβάται να πειραματιστεί και να εξελίξει την τέχνη του.
Όταν ρωτήσαμε τον Γιάννη Σαρακατσάνη πόσο πολύ τον επηρεάζει στην προσωπική του ζωή η ζωή του επί σκηνής εκείνος μας αποκρίθηκε χαρακτηριστικά:
«Όταν βγαίνεις στη σκηνή και λές στον κόσμο πως εγώ ξέρω κι εσείς δεν ξέρετε, μπορεί να γίνει επικίνδυνο. Αν πιστέψεις πολύ στον εαυτό σου μπορεί να χαθείς. Πρέπει όμως να είσαι ψώνιο, έχεις στα χέρια σου τόσο κόσμο που περιμένει να ακούσει κάτι από εσένα. Ξέρεις όμως πως τελικά θα προσφέρεις κάτι στον κόσμο, και κάπως έτσι αντισταθμίζω την ματαιοδοξία μου».
Στη συνέντευξή του «Επί Σκηνής», έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την πιο πρόσφατη δουλειά του, την παράσταση MindFAQ, που συνδυάζει το προσωπικό του στυλ με μια νέα, διαδραστική εμπειρία για το κοινό.
Τον ρωτήσαμε τι μπορεί κάποιος να μάθει από νευροεπιστήμη αν θα έρθει στην παράσταση του κι εκείνος μας είπε:
«Το βασικό είναι πως πρέπει να καμφθεί η σιγουριά που έχουμε για το μυαλό μας. Στο μυαλό δεν αρέσει να μην γνωρίζει. Η δουλειά του είναι να βγάζει συμπεράσματα σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει. Στην παράσταση το κοινό καταλαβαίνει πως πολλές φορές το μυαλό μπορεί να πει και ψέματα για να μην αποδεχτεί πως δεν γνωρίζει. Επίσης η παράσταση έχει να κάνει με τις εκτιμήσεις και το πως μπορεί το μυαλό να παρασυρθεί από κάποια νούμερα που μπορεί να ακούσει. Η παράσταση έχει να κάνει με τα παιχνίδια που μας παίζει το μυαλό μας»
Ο Γιάννης Σαρακατσάνης μας αποκαλύπτει την πορεία του στο θέατρο, τις πηγές έμπνευσής του, και το πώς καταφέρνει να συνδυάζει το χιούμορ με τη σοβαρότητα των κοινωνικών ζητημάτων, ανοίγοντας ταυτόχρονα το δρόμο για το θέατρο στους νέους μέσα από τα σύγχρονα μέσα, όπως το κανάλι του στο YouTube.
Ο Γιώργος Σουξές ήταν πάντα ένας ηθοποιός που κατάφερνε να κερδίζει την καρδιά του κοινού με την ειλικρίνειά του και το ήθος του.
Στη συνέντευξή του στο CNN Greece και το podcast «Επί Σκηνής», μας μιλάει για τα εμπόδια, τις προκλήσεις και τις χαρές που τον συντρόφευσαν στην πορεία του στο χώρο του θεάματος.
Με αφορμή την συμμετοχή του στην εξαιρετική παράσταση «Η Ετυμηγορία», που παίζεται στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια, μιλήσαμε με τον Γιώργο Σουξέ για όλα όσα τον απασχολούν.
Ο Γιώργος Σουξές δεν παραπλανήθηκε ποτέ από τα φώτα της δημοσιότητας:
«Έγινα γνωστός σε πιο μεγάλη ηλικία, είχα κατασταλάξει μέσα μου σαν χαρακτήρας οπότε ποτέ δεν καβάλησα το καλάμι. Αυτό είναι κάτι που όλοι οι νέοι ηθοποιοί πρέπει να προσέξουν αν ξεκινάνε νωρίς και έχουν επιτυχία αμέσως».
Από τις πρώτες του εμφανίσεις στις σειρές «Μπελάδες για δύο» και «Το τελευταίο αντίο», μέχρι τη συνεργασία του με τον Πάνο Κοκκινόπουλο στις σειρές «Κόκκινος Κύκλος» και «10η Εντολή», ο Γιώργος Σουξές είχε πάντα τον τρόπο να μαγνητίζει το ενδιαφέρον του κοινού, συνδυάζοντας τη δραματική ένταση με την κωμική διάθεση.
Μας διηγήθηκε την πρώτη φορά που συνειδητοποίησε πως ήθελε να γίνει ηθοποιός:
«Ήμασταν σε μία αλάνα με τους φίλους μου, εγώ πολύ μικρός, και μου ήρθε στο μυαλό να φτιάξω ένα θέατρο με τα χέρια μου, ένα θέατρο που θα χωρούσε πολύ κόσμο. Δεν έρχομαι από μία καλλιτεχνική οικογένεια, ήμουν πάντα το μαύρο πρόβατο. Φαντάσου πως ο πατέρας μου ήθελε να γίνω δημόσιος υπάλληλος στην ΔΕΗ τότε, δούλεψα για λίγο καιρό εκεί, από τα 16 του κανείς μπορούσε να γίνει δημόσιος υπάλληλος. Εμένα όμως η ζωή μου ήταν στο θέατρο».
Με μια πορεία που ξεπερνά τις 50 τηλεοπτικές συμμετοχές και περίπου 25 κινηματογραφικές παραγωγές, ο Σουξές έχει καταφέρει να αναδείξει το μοναδικό του ταλέντο, ανεξαρτήτως του είδους του ρόλου του.
Όταν τον ρωτήσαμε ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα γι΄αυτόν πάνω στη σκηνή εκείνος αποκρίθηκε με πολύ συναίσθημα στη φωνή του: «Η αγάπη του κόσμου είναι το πιο σημαντικό πράγμα για ένα ηθοποιό, να ξέρεις πως γυρνάς σπίτι σου και ο κόσμος σε αγαπάει γι’ αυτό που κάνεις επί σκηνής».
Ο Γιώργος Σουξές μας αποκάλυψε στο podcast του «Επί Σκηνής» και την νέα τηλεοπτική σειρά στην οποία θα συμμετέχει στο MEGA, μία νέα κωμική παραγωγή.
Στη συνέντευξή του, θα μας μιλήσει για τα εμπόδια, τις προκλήσεις και τις χαρές που τον συντρόφευσαν όλα αυτά τα χρόνια στην πορεία του στο χώρο του θεάματος.
Στο podcast «Επί Σκηνής» έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε έναν από τους πιο ταλαντούχους και πολυδιάστατους ηθοποιούς της ελληνικής σκηνής, τον Λευτέρη Ελευθερίου.
Γεννημένος στη Νάξο το 1979 και μεγαλωμένος στην Αθήνα, ο Λευτέρης άρχισε την καλλιτεχνική του πορεία το 2002 στο θεατρικό εργαστήρι «Χαλίνδρα» και έκτοτε η πορεία του έχει εξελιχθεί μέσα από συνεχείς σπουδές και αναζητήσεις που τον βοήθησαν να εξελίξει το ταλέντο του και να κερδίσει τη θέση του στον καλλιτεχνικό κόσμο.
Ο ίδιος μας λέει πως θα ήθελε να δει τα παιδιά του να ακολουθούν το επάγγελμα του και μάλιστα τα βοηθάει προς αυτή την πορεία.
Είπε χαρακτηριστικά:
«Πάντα τα ρωτάω αν θέλουν να πάνε σε κάποιο θεατρικό εργαστήρι στη γειτονιά μας. Από την άλλη όμως βλέπω πως τα πράγματα σε επαγγελματικό επίπεδο δεν είναι τόσο καλά για τους ηθοποιούς εκεί έξω, αυτό με ανησυχεί».
Με σημαντικές θεατρικές παραστάσεις και τηλεοπτικούς ρόλους, όπως στη σειρά «Ο φίλος μου ο Λευτεράκης» και στην δραματική σειρά «Μετά τη φωτιά», ο Λευτέρης Ελευθερίου έχει αποδείξει τη σπάνια ικανότητά του να ερμηνεύει με βάθος και συναισθηματική ένταση, κατακτώντας το κοινό με κάθε του εμφάνιση.
Πιστεύει πως ο ηθοποιός πρέπει να εκπαιδευτεί σε όλους τους τομείς της δραματικής τέχνης:
«Ο ηθοποιός πρέπει να κάνει και θέατρο αλλά και τηλεόραση. Το θέατρο έχει κάτι το σωματικό κάτι το άμεσο, η τηλεόραση είναι άλλο θέμα, εκεί όλα πρέπει να τα κάνεις και τα λες γρήγορα, όλα είναι θέμα ταχύτητας. Κι όμως όλα κάτι σε μαθαίνουν».
Η αγάπη του για την οικογένεια και το όραμά του να βοηθήσει τα παιδιά του να ακολουθήσουν το καλλιτεχνικό μονοπάτι, δείχνει την ευαισθησία και τις αξίες που τον καθοδηγούν στη ζωή και την καριέρα του.
Ο Λευτέρης Ελευθερίου μιλάει για την παιδική παράσταση στην οποία και συμμετέχει με τίτλο, «Ο Πετεινός και το Ξόρκι της Αποκριάς», αναφέρει ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο μάλιστα για το παιδικό κοινό.
Όπως είπε χαρακτηριστικά:
«Τα παιδιά είναι ένα κοινό που δεν λογοκρίνει. Είναι πάντα ανοιχτό αλλά σίγουρα είναι αυστηρό».
Στη συζήτηση που ακολουθεί, ο Λευτέρης θα μοιραστεί τις σκέψεις του για την τέχνη του ηθοποιού, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στο επαγγελματικό πεδίο, καθώς και την εμπειρία του στο θέατρο για παιδιά, ενώ θα μας αποκαλύψει και τα βαθύτερα συναισθήματά του για τον καλλιτεχνικό κόσμο και τη συνεχιζόμενη ανανέωση του έργου του.
Στη συνέντευξή του στο CNN Greece μιλά για τη συναρπαστική του πορεία, καθώς και για την παράσταση «Παππούς έχει πίεση», την οποία πρωταγωνιστεί στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού του Ελληνικού Κόσμου.
Εκτός από ηθοποιός, ο Σταύρος Νικολαΐδης έχει αναλάβει πλέον και τη σκηνοθεσία θεατρικών αλλά και την παραγωγή σε δικές του παραστάσεις, μια νέα πρόκληση στην καριέρα του που φέρνει μια διαφορετική οπτική στην δημιουργική του πορεία.
Στη συζήτησή μας, αναφέρθηκε με πάθος στη δυσκολία του επαγγέλματος του ηθοποιού και τονίζοντας τη σημασία των σωστών επιλογών για τους νέους που θέλουν να ακολουθήσουν αυτόν τον δύσκολο αλλά μαγευτικό δρόμο.
Το θέατρο είναι η πραγματική ουσία για τον Σταύρο Νικολαΐδη, και η τηλεόραση είναι μόνο ένα από τα πολλά μέσα που μπορεί να συνυπάρχουν με τον ηθοποιό, αλλά ποτέ να μην υποσκελίσουν την αληθινή δραματική τέχνη.
Είπε χαρακτηριστικά: «Οι νέοι ηθοποιοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στις επιλογές τους για να μην καβαλήσουν το καλάμι. Πρέπει πάντα να ξέρουν πως μπορεί τώρα να έχουν δουλειά αλλά μπορεί τον επόμενο χρόνο να μην έχουν»
Ας απολαύσουμε τη συζήτηση αυτή, γεμάτη συναισθηματική ένταση και σκέψεις για την τέχνη και το θέατρο από έναν καλλιτέχνη που ζει και αναπνέει γι’ αυτή.
Για να μη χάνετε κανένα επεισόδιο της σειράς «Επί Σκηνής», ακολουθήστε μας στο Spotify και στα Apple Podcasts ή ακούστε μας μέσα από το CNN Greece στο YouTube και στο cnn.gr.